cake Något sött är på gång som kallas kärlek.

Månadens sötsak är Söta sakers bakutmaning till alla som gillar att baka.
Varje månad presenterar Söta saker ett tema – det kan till exempel vara
”vit choklad”, ”cupcakes” eller ”apelsin”. Söta saker bloggar om hennes
bidrag på temat och sedan har den som vill en månad på sig att skapa
ett bakverk
, eller något annat sött på temat,
blogga om det och länka hit. När månaden är slut samlars alla bidrag
i en bloggpost och länkar till bloggarna så att vi kan inspireras av varandra.

Reglerna är enkla. Man har till sista dagen i månaden på sig. Vem som
helst får vara med och man kan tillverka vad som helst som man tycker
anknyter till temat på något sätt.



Denna månaden är det KÄRLEKEN som gäller.





Detta var verkligen något för mig, ingen tävling utan man kan lära av
varandra och ha kul tillsammans. Jag tycker att detta skall bli roligt.



Jag är så trött på tävlingar som man har turen att vinna men sen kommer
ingen vinst. Det händer allt för ofta, varför ha tävlingar om man inte vill
ge bort vinsterna? Har själv ofta tävlingar både på denna blogg och min
andra blogg. Jag skickar alltid vinsterna så fort jag fått adresserna.




Kommentarer
Postat av: attis

Hej vännen. Jag fick för mej att samla mina recept på ett ställe. Har lappar lite här och var som jag dock aldrig hittar när jag ska ha dem. Har även sagt till att om det är någon som vill dela med sej ärdet bara att höra av sej. Viktuppgången sker på egen riskfniss

Hoppas allt är bra med dej. Ha det bäst.

Kramen

2010-02-15 @ 22:43:36
URL: http://attisblogg.blogg.se/receptbloggen
Postat av: margit

Oh! Så många härligt GODA bakverk..du visar. men jag undviker att baka...för min dåliga karaktär...jag har börjat räkna Propoints...med viktväktarna.

Skulle jag ha hemma så vore min karaktär så dålig..så det skulle inte bara bli EN...utan många.

Kram!

2010-02-15 @ 23:59:31
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: Lambergsfrua

Vilken trevlig idé! Men jag är tyvärr urusel på att baka - här är det bara matbröd som gäller. Det kan vara mycket kärlek inbakade där också, förstås.

Håller med dig om det där med tävlingar och vinster. Jag skulle ha blivit väldigt besviken om jag vunnit något och vinsten sen uteblivit. Tack för att du inte är sån;)

Varmaste kramar1

2010-02-16 @ 12:24:58
URL: http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0