cake Bröllopstårta för 58 personer.

         
Tårtkartonger i rader.                                             Beskrivning på ihopsättningen.



Med valrhona choklad så blev det en kladdkaka med vit valrhona och
philadelfiaost som täcke. Gjorde brickor av den vita chokladen så
att det skulle bli lite roligare. Eftersom tårtan skulle till Hästveda
så kunde jag inte göra den färdig utan den levererades i
byggdelar. Det blev fem stycken tårtor.

Hoppas att jag får en helbild av den färdigdekorerad sen. Hade varit jättekul.




         


Min tårtdekoration blev lite speciell, gjorde klänning och kostym men inga
 figurer bara kläderna. Jag tyckte att det blev kul faktiskt.
Och massor av rosor.


    

Så här skulle de sättas upp, det röda snöret skall bytas ut till svart spettsband.




Så här såg mitt testbak ut för denna tårta.


Kommentarer
Postat av: chanette

snygga rosor.. jag tycker ALDRIG jag får till mina rosor så som jag vill.. arrrrr

2011-02-20 @ 16:20:49
URL: http://tartpalatset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0