cake Jag har fått en award.

Beautiful Blogger Award





 


Tack så mycket.


Jag tackar och bugar.


Man skall tydligen berätta 7 saker om sig själv:


1. Är wiccan.
 
2. Har ingen utbildning på att baka, men bakar ändå!

3. Är född i oxens tecken.

4. Tappar vänner då jag är för ärlig ibland.

5. Är väldigt tjurig, envis och alldeles för snäll.
  
6. Svårt att ta betalt för mina arbete.

7. Jag har inte valt några nya bloggare då jag vill ge det vidare till de som inte har fått några. 






Måste säga att det är skillnad på butik och butik.
När jag handlar här så får jag full service, skall ni
ha ett bra ställe att handla på så handla HÄR
 

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Lilitha

Så vet man lite mera om dig...kuuul.



Strössel och annat - vilken härlig butik... fanns ju hur mycket fint som helst. Tack för tipset... Kram Lilitha

2010-12-07 @ 08:28:25
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0