cake Vilket motiv kommer det att bli?



Och Malin




Samlar in pengar till   






Nu är det igång, så spännande. Trodde aldrig att det skulle
komma in några pengar till VÄRLDENS BARN, men som jag
bedrog mig. Tänk så mycket fina människor det finns.
Det visar att människan tänker på de svaga.

Nu är jag lite nervös, vad skall jag få för utmaning?

Har funderat och tittat på vad jag har gjort,
det har varit många motiv och jag har varit
nervös varenda gång.


Lite smakprov på vad jag hittat på. Det har
blivit ganska mycket, men nu är det
speciellt spännande.




              

              

              

         



Jag hoppas att det kommer in massor av pengar till VÄRLDENS BARN:


♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Matilda Fahlgren

Äsch, du behöver inte oroa dig,du gör så himla mycket fina grejer! :D

2010-10-14 @ 09:12:40
Postat av: lina

wow vilka vackra tårtor du gör!! Helt fantasiska =) Får man lov att fråga vad de kostar och kan man beställa tårta av dig ?

2010-10-14 @ 14:19:44
Postat av: cilla

matilda, tack skall du ha, du är så snäll. och lina hör av dig så kan vi säkert komma överrens.

2010-10-14 @ 21:17:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin

Tack så jättemycket för ditt svar! Ska kolla in den sidan :) kram!

2010-10-17 @ 21:47:49
URL: http://eshaal.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Vet inte vad summan hamnade på

Sist jag lyssnade så var summan uppe i 3000:-

kr och det v ar inte dåligt.

Du gör så fantastiska tårtor.

Kram Ingrid

2010-10-24 @ 20:56:33
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0