cake Denna dag var det " Baka en egen tårta " kurs i Villie församling.

I Villie församling utanför Rydsgård är de väldigt aktiva. Denna dag tog 20 personer sig
på att göra en egen tårta. Så många som hade det i sig. Det pysslades och knådades,
så mycket fantasi på ett ställe. Alla var väldigt blyga i början men eftersom tiden gick
så övertog skaparviljan. Här var olika åldrar och alla var lika roade. Det var jättekul att
vara här. Jag hade min sons flickvän med mig som hjälpreda och det var tur, så tack
Frida än en gång. Du är en klippa.

Här kommer massor av härliga bilder av kvällens resultat. Tyvärr hade jag fel inställning
på kameran så bilderna blev verkligen dåliga. Men jag tror att ni skall kunna njuta av de
fina bakverken ändå. Klicka på bilderna så blir de större.


         

         

         

         

         
 
         

         

         

         

         

          

         

         


En härlig blandning av människor och jag tyckte att resultaten blev underbara,
helt otroliga. Hoppas att alla tyckte att de var goda också.


♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0