cake Mitt nyår!



(⁀‵⁀,) ✫✫✫
.`⋎´✫✫¸.•°*"˜˜"*°•.✫
✫¸.•°*"˜˜"*°•.✫✫
.•°*"˜˜"*°•.✫✫✫Gott Nytt År!!

Dottern och svärsonen var hemma, gubben lika så.
Men min "stygga" son övergav mig för den stora
kärleken ♥ Vad skulle jag göra, jo det blev:


    

Gratinerad hummer med god ost,olika
löksorter och örter. Vitlöksbröd till.

    

Plankstek med oxfile, plankan är en gåva av dotterns
svärföräldrar förra året och de blir använda ofta.

    

Maräng, gräddkolafluff och muffinsglass.



Som ni ser så har jag jordgubbar överallt, jag fick lite
jordgubbar av grannen och det blev pricken / röda
linjen över hela menyn. Så TACK goa grannar. 

(⁀‵⁀,) ✫✫✫
.`⋎´✫✫¸.•°*"˜˜"*°•.✫
✫¸.•°*"˜˜"*°•.✫✫
.•°*"˜˜"*°•.✫✫✫Gott Nytt År!!

God fortsättning



Kommentarer
Postat av: Karin

Hej du har väl inte missat min Nyårstävling där man kan vinna fina vinster från Grays? Jag har förlängt tävlingen till fredag så än har du chans att delta! Mer info här:

http://www.bagerskan.se/2010/12/sista-luckan-i-bagerskans-julkalender.html



Kram Karin

2011-01-03 @ 11:41:01
URL: http://www.bagerskan.se
Postat av: Lilitha

Vilken härlig nyårsmeny... Ja, man får börja dela sina barn med andra...nu när de blir större...buhuhu. Jaja... katten är ju hemma i all fall...haha.



Ha en god fortsättning på det nya året och hoppas du upplever mycke lycka och kärlek.



Kram Lilitha

2011-01-03 @ 13:56:17
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0