cake Carola och Svingis Bröllopstårta.

 
 
 
 
 
Fick veta att det var ett underbart fint bröllop i den vackra utkanten av Knickarp idag. Bröllopstårtan fixade jag men att bruden var så vacker hade jag missat. Glädjen strålade ut ifrån henne när jag lämnade tårtan.
 
Det var en vacker plats som bara den gjorde allt mycket vackrare. En gigantisk "knähund" kom ut och mötte mig, men utseendet bedrog då det var den keligaste rottis ( tror jag att det var ) och största jag någonsin träffat förr.
 
Nu skall de fira sin smekmånad och jag hoppas att de får det så fint.
 
 
 
 
 
 
 
 
Chokladbotten med min blandning av dumle, vit choklad, mjölkchoklad, mörkchoklad och vanilj.
Den skall få kärleken att vilja släppa alla hämningar.
Låter sött men konstigt nog skickar den en till himlen istället för att ge en sockertripp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0