cake Lite av helggodiset.

Här skall man vara snabb om man skall hinna att fotografera något innan det är uppätet. Gjorde smaskigt enkel cornflakes godis. Man smälter bara ( jag använder marabous choklad ) annars tar man bak choklad, 200 g. 3 skedar smält cocosfett. Blandar i cornflakes till det är lagom. Här har jag gjort en blandning ljus och en vit.

Sedan gjordes det rocky road, eller som jag säger skafferistädning. Smält 200g marabou choklad, lägg i i näve pistagenötter, en näve cashewnötter, en näve små marsmallows och en näve godisbilar. Jag använder formar till allt då jag tycker att det kladdas mindre. Man kan nog stoppa i det mesta som är gott. Eftersom det tog slut direkt så fungerar nog recepten.




Jag återkommer senare med resten av sakerna som blev till här och uppätna.

Hoppas att alla har haft en härlig helg.


Kommentarer
Postat av: Linda-Cupcakesfluffan

Så gott :-)

2011-12-25 @ 22:01:47
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0