cake Har testat att vara krockkudde.


Hade ingen krockkudde i lastbilen så jag fick jag vara en själv.




Jag har inte bakat på länge och anledningen är att jag var med i en trafikolycka.
Jag hade turen att ha änglavakt. Det är en tuff tur tillbaka till mitt vanliga liv igen.
Men jag siktar dit och jag kommer sakta men säkert.

Vill ni veta mer om olyckan så skriver jag av mig i en av mina andra bloggar.
Det är en del av mitt arbete tillbaka till verkligheten.

 http://wiccankraft.blogg.se/ 

Skriver inte så snällt hela tiden men jag skriver enbart för att jag själv skall få ut
allt om lagrar sig i mig nu och jag vill bli av med det. Ingenting är personligt utan
bara en läkningsprocess för mig själv.


Jag återkommer så fort jag orkar baka igen.


Kommentarer
Postat av: Amandarleksmums

Hej!! Vilka fina tårtor du gör!! Äskar "bergaren" tårtan!! Titta gärna in på min blogg!

2012-03-20 @ 16:29:32
URL: http://amandaskarleksmums.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0